Utolsó kommentek

  • DanY (PuLSE Games): @Je m'appelle Théo: Légyszives, ne kötözködj, majd az új oldalamon ami lesz sokkal jobban fogok fi... (2011.02.20. 18:57) Videóállás
  • Je m'appelle Théo: @Mong00s3VIDEO: "Én nagyon nem szoktam poénos videót csinálni nem is akarok.." akkor minek van kií... (2011.02.18. 16:11) Videóállás
  • DanY (PuLSE Games): @Mong00s3VIDEO: ( azért igy irom mert lehet hogy lesz egy új tag) neve: SECONDARY MONGOOSE P2 lesz... (2011.02.18. 14:15) Videóállás
  • DanY (PuLSE Games): @Je m'appelle Théo: Ne haragudj, de rosszul értelmezed.. Készített jeleneteknek Az 50% nem a telje... (2011.02.18. 14:14) Videóállás
  • (Tom): @Je m'appelle Théo: Szerintem arra gondol,hogy pl intro,meg a video elején valami kis poén v nemto... (2011.02.15. 18:01) Videóállás
  • Utolsó 20

Videósok

In the end, IT DOESN'T EVEN MATTER

2011.07.14. 15:51 DanY (PuLSE Games)

Hát, tudtam hogy el jön ez az idő. Mindenki tudta. 

Úgymond egyslágeres sorozatom a végponthoz ért (Mong00s3)..

Mi ennek az oka? Mi lesz ezután? Lesznek-e még videók,cikkek? Visszatérek-e?           Ezekre mind választ kaphattok ha lejjebb olvastok...

Mi ennek az oka?

Útólag megnéztem a videómat és nem tetszett, főleg az amit hallottam. Nagyon magas hangom van még, mivel még nem mutált... Meg úgy egyébként is.. Szerintem túl fiatal vagyok még ehhez: Szókincs, videószerkesztő-tudás, honlapszerkesztői-tudás - ezekre gondolok... Ez így még kevés. Hiába kaptam 9/10-es értékelést egy embertől, utólag én nem éreztem már annyira jónak: Magas hang, Meg kell tanulnom úgy olvasni, hogy ne lehessen észrevenni hogy olvasom. Ezek a legfőbb hibák. Tehát ez az oka ennek.

Mi lesz ezután? 

Új blog/weblap (még nem tom), új sorozat... Extreme Gamer. Nehogy azt higyjétek, hogy csak hülyeségből írtam a "MI ENNEK AZ OKA?" című részt. NEM! Videót nem fogok csinálni jó sokáig, de cikkek, írásbeli tesztek lesznek. Úgyhogy böngésszétek az új oldalt, majd megírom ha kész lesz a linkjét

Lesznek-e még videók cikkek?

Videók: Lesznek, de csak jó idő múlva                                                                       Cikkek: Folyamatosan lesznek, amikor eszembe jut valami és van kedvem írni.

Visszatérek-e?

Igen,igen és igen... Vissza fogok térni cikkekkel akkor amikor lesz honlap... Videókkal a távoli jövőben.

 

KÜLÖN KÖSZÖNET PÁR EMBERNEK                    AKIK ÖSZTÖNÖZTEK:

 

(Tom): Köszönöm a támogató kommenteket és a folyamatos látogatást. NÉLKÜLED: Nem térnék most majd vissza, ha nem kaptam volna meg azt a 9/10-es értékelést  KÖSZÖNET!

 

(Theo): Neked is köszönöm a kommenteket és az építőkritikát. KÖSZÖNET!

 

ÉS KÖSZÖNET MINDENKINEK AKI MEGNÉZTE AZT AZ EGY VIDEÓT

 

                  !! BE RIGHT BACK !!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoose.blog.hu/api/trackback/id/tr953067412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása