Utolsó kommentek

  • DanY (PuLSE Games): @Je m'appelle Théo: Légyszives, ne kötözködj, majd az új oldalamon ami lesz sokkal jobban fogok fi... (2011.02.20. 18:57) Videóállás
  • Je m'appelle Théo: @Mong00s3VIDEO: "Én nagyon nem szoktam poénos videót csinálni nem is akarok.." akkor minek van kií... (2011.02.18. 16:11) Videóállás
  • DanY (PuLSE Games): @Mong00s3VIDEO: ( azért igy irom mert lehet hogy lesz egy új tag) neve: SECONDARY MONGOOSE P2 lesz... (2011.02.18. 14:15) Videóállás
  • DanY (PuLSE Games): @Je m'appelle Théo: Ne haragudj, de rosszul értelmezed.. Készített jeleneteknek Az 50% nem a telje... (2011.02.18. 14:14) Videóállás
  • (Tom): @Je m'appelle Théo: Szerintem arra gondol,hogy pl intro,meg a video elején valami kis poén v nemto... (2011.02.15. 18:01) Videóállás
  • Utolsó 20

Videósok

Köszöntő

2011.02.05. 10:06 DanY (PuLSE Games)

Sziasztok!

Mong00s3 vagyok. Én játékbemutatók,kritikák,végigjátszások készítésével "foglalkozom" videó formájában. Aki gyakran jár a Rosszpcjunior oldalára. Az talán látta már a videóimat. Aki nem, az se csüggedje. Minden videóm két helyen lesz fent...-> Youtube és Indavideo. Akinek amelyik jobban tetszik azon nézi. Bár eléggé fiatal vagyok azért nem vagyok rossz videós... Nézzétek meg a kommentjeimet a rosszpcjunior.blog.hu-n és megértitek miről beszélek. Egyébként az életkorom az 13 éves, de remélem ez nem riaszt el attól, hogy megnézzétek a videóimat, elvégre van egypár nagyon jó fiatalkorú videós. (ismét utalnom kéne a Rosszpcjuniorra). Remélem, tetszeni fognak a videóim... Na elég ennyi köszöntő mer má' fáj a kezem :)

 

Oldalszerkesztő és videókészítő: Mong00s3

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoose.blog.hu/api/trackback/id/tr282640065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása